Verktøy som forenkler hverdagen din
Vi bryr oss om deg som installatør. I tillegg til å ha en sterk merkevare og noen av markedets beste varmepumper, tilbyr vi en rekke verktøy som forenkler hverdagen din. Daikins verktøykasse inneholder verktøy for alle stadier av virksomheten din; Produktvalg og beregningshjelp, installasjonshjelp og garantiregistrering, og service- og bestillingsverktøy.
Våre installasjons- og serviceverktøy er utviklet for å fungere like bra på pc som mobil.
CUSTOMER PORTAL
Daikin Customer Portal er en helt ny kundeportal der du finner stort sett alt du trenger som blant annet dine tilbud, dine ordre, fakturaene dine, delebestilling etc. Dette nye verktøyet gir deg ikke bare full oversikt, men vil også være svært tidsbesparende for deg.
Har du ikke Daikin ID?
Trykk HER for å få Daikin ID.
E-PARTS
Daikin E-parts er en helt ny og super enkel måte å bestille deler på. Søk på maskinen med modellbetegnelse, velg rett del på sprengdiagrammet og legg den til i handlekurven. Du kan også benytte E-care app’n, da finner du rett maskin kun med å skanne QR koden på maskinen.
Ny bruker i E-parts? Fyll inn skjemaet nedenfor
CUSTOMER PORTAL
Daikin Customer Portal er en helt ny kundeportal der du finner stort sett alt du trenger som blant annet dine tilbud, dine ordre, fakturaene dine, delebestilling etc. Dette nye verktøyet gir deg ikke bare full oversikt, men vil også være svært tidsbesparende for deg.
Har du ikke Daikin ID?
Trykk HER for å få Daikin ID.
E-PARTS
Daikin E-parts er en helt ny og super enkel måte å bestille deler på. Søk på maskinen med modellbetegnelse, velg rett del på sprengdiagrammet og legg den til i handlekurven. Du kan også benytte E-care app’n, da finner du rett maskin kun med å skanne QR koden på maskinen.
Ny bruker i E-parts? Fyll inn skjemaet nedenfor
STAND BY ME
Stand By Me eliminerer kundens bekymring ved en eventuell driftsstans, da du som Daikin-forhandler får push-melding direkte fra installasjonen med den eventuelle feilmeldingen. Dette sikrer raske og enkle servicebesøk.
HSN
Heating Solution Navigator er et digitalt verktøy utviklet for Daikin sine forhandelere for enklere å finne den beste løsningen til kundens bolig. Med dette verktøyet kan du beregne anlegget, finne dedikerte rør- og elskjema, konfigurere installasjonene og mye mer.
STAND BY ME
Stand By Me eliminerer kundens bekymring ved en eventuell driftsstans, da du som Daikin-forhandler får push-melding direkte fra installasjonen med den eventuelle feilmeldingen. Dette sikrer raske og enkle servicebesøk.
HSN
Heating Solution Navigator er et digitalt verktøy utviklet for Daikin sine forhandelere for enklere å finne den beste løsningen til kundens bolig. Med dette verktøyet kan du beregne anlegget, finne dedikerte rør- og elskjema, konfigurere installasjonene og mye mer.